Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki obsługa reklamacji

TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
2019-04-02 14:15:43

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej...

Artykuł Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
2019-03-11 12:25:39

Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta.

Artykuł Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
2018-05-09 18:12:14

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.

Artykuł Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Obsługa klienta jest najważniejsza
2015-08-25 10:37:44

Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta.

Artykuł Obsługa klienta jest najważniejsza
3 vouchery na szkolenie Obsługa Reklamacji
2013-02-21 09:24:21

Mamy dla Państwa 3 vouchery*, na szkolenie „Obsługa Reklamacji” 28.02.2013 w rewelacyjnej cenie. Możecie wziąć udział w tym szkoleniu już za 550 zł (brutto)

Artykuł 3 vouchery na szkolenie Obsługa Reklamacji
Proszę o uwagę.
2011-12-13 13:19:04

Bariery wystąpień publicznych zostały przełamane podczas szkolenia Wystąpienia Publiczne- trening dla nieśmiałych i zawodowców. Kolejna edycja pozwoliła uczestnikom nabyć umiejętności przemawiania, autoprezentacji oraz jak urozmaicić swoje wystąpienie tak, aby skupiać na sobie uwagę przez cały czas.

Artykuł Proszę o uwagę.
Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń
2011-05-23 16:37:29

Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń, to propozycja wyjątkowo skutecznych szkoleń z zakresu obsługi klienta organizowanych przez na terenie całej Polski przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Artykuł Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń
Szkolenia turystyczne
2010-05-28 12:12:45

Właśnie rozpoczyna się wiosenno-letnia edycja szkoleń turystycznych. Wśród nich największa popularnością cieszą się przede wszystkim kurs na wychowawcę kolonijnego, na kierownika koloni oraz kurs pilota wycieczek(także w języku obcym).

Artykuł Szkolenia turystyczne

stron: 1 2 313

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń obsługa reklamacji

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.